کلاس‌های تابستانه‌ی رویا

با دیدن این ویدیو اطلاعات جامعی درباره‌ی مدرسه‌ی تابستانه‌ی رویا به‌دست خواهید آورد.

* چرا باید در مدرسه‌ی تابستانه‌ی رویا شرکت کنم؟

این کلاس‌ها ادامه‌ی آموزش سال تحصیلی گذشته بوده و پیش‌نیازی برای سال آینده محسوب می‌شوند. ما معتقدیم نباید در تعطیلات تابستان آموزش و فعالیت ذهنی دانش‌آموزان به طور کامل تعطیل شود. پس بهترین راه این است که با روش‌های خلاقانه و عملی دروس را مرور کنند و در کنار آن برای سال جدید هم آمادگی لازم را کسب کنند.

* تاریخ و ساعت برگزاری کلاس‌ها چگونه است؟

کلاس‌ها از 3 تیر تا 8 شهریور به مدت 10 هفته دایر می‌باشند. به این‌صورت که هر هفته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 8:30 صبح تا 12:30 ظهر دانش‌آموزان در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

* برای والدین شاغل در روزهایی غیر از روزهای کلاس‌ها برنامه‌ی نگه‌داری از بچه‌ها وجود دارد؟

بله، در روزهای شنبه و چهارشنبه از 8 صبح تا 15:30 عصر پذیرای دانش‌آموزان هستیم. که در کنار یک مربی به بازی و سرگرمی مشغول هستند. در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه بعد از پایان کلاس‌ها یعنی از ساعت 12:30 تا 15:30 افتراسکول خواهیم داشت.

* عناوین کلاس‌ها چیست؟

نمایش - بازی - هنر - زبان - کامپیوتر - ریاضی - علوم - کتاب‌خوانی

* مربیان چه کسانی هستند؟

زبان: سرکار خانم قنادیان / ریاضی و علوم دوره دوم: سرکار خانم فرقانی / ریاضی و علوم دوره اول: سرکار خانم همتی / هنر: سرکار خانم صادقیان / کامپیوتر: سرکار خانم کریمی / بازی:                 / نمایش:                / کتاب‌خوانی:

* آیا می‌شود از بین این چند کلاس تعدادی را انتخاب کرد؟

خیر، کلاس‌ها به صورت پکیج می‌باشد. چون در تمامی این 8 کلاس مطالبی که عنوان می‌شوند مربوط به هم هستند و یکدیگر را کامل می‌کنند. انتخاب یک یا دو کلاس عملاً بیهوده خواهد بود.

* از چه تاریخی می‌توانم ثبت‌نام کنم؟

از تاریخ 8 خرداد ثبت‌نام شروع شده است. اما برای ثبت‌نام با تخفیف 1 میلیون تومانی تا تاریخ 17 خرداد از ساعت 8:30 تا 14 با شماره‌های 44704650 - 44700948 تماس حاصل فرمایید.