پیش دبستان

پایه پیش دبستان یکی از مهم ترین پایه ها برای ورود به مقطع دبستان می باشد. هدف اصلی پایه پیش دبستان مهارتهای اجتماعی نظیر بالا بردن سطح تعامل کودک با دیگر همسالان از جمله آموزشهای مهم دوران پیش دبستانی است. 
برنامه‌های آموزشی پیش دبستانی مدرسه رویا

کودکان در پیش دبستانی مطالب مختلفی را آموزش‌ می‌بینند که عبارتند از:

زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی یکی از برنامه‌هایی است که  در راس مطالب آموزشی بیشتر مهدهای کودک‎‌ قرار دارد. یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان از مزایا و فوایدی زیادی برخوردار است. کودکان در این سن سریع‌تر، راحت‌تر و عمیق‌تر می‌توانند زبان‌های خارجی را بیاموزند و از آن‌ها استفاده کنند. از طرفی یادگیری زبان انگلیسی باعث شده تا کودکان در آینده از فرصت‌های شغلی بیشتری برخوردار باشند و همین‌طور مطالب و مفاهیم را در مدرسه بهتر بیاموزند. 

نقاشی و کاردستی

یکی دیگر از مطالبی که کودکان در پیش دبستانی می‌آموزند؛نقاشی و کاردستی می باشد در این بخش که با نام واحد کار ارائه می شود با استفاده از به کارگیری خلاقیت ذهنی کودک از او خواسته می شود تا کاردستی های خلاقانه بسازد و هم چنین با اشکال پایه و خط کشی آشنا شود.

شعرخوانی و سرودخوانی

یکی دیگر از برنامه‌های آموزشی پیش دبستانی‌ها سرودخوانی و شعرخوانی است که باعث تقویت قوه شنیداری و گفتاری کودکان می‌شود و انگیزه و نشاط را در آن‌ها افزایش می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

صفحه 1