درخواست خدمات

برای مشاهده‌ی منوی غذا اینجا کلیک کنید.

خدمت دیگر دبستان رویا حضور و نگهداری دانش‌آموزان متقاضی برای بعد از ساعت کاری مدرسه (افتر اسکول) است. ساعت افتر اسکول دبستان رویا از 14:15 الی 17:15 خواهد بود. در صورتیکه درخواست افتر اسکول به حالتی غیر از سالانه را دارید، درخواستتان را به‌صورت مشروح در باکس توضیحات بنویسید.

دبستان رویا برای سال تحصیلی پیش رو خدمت ارائه‌ی وعده‌ی غذایی ناهار را به‌صورت رزرو ماهانه برای دانش‌آموزان عزیز خواهد داشت، به این شکل که پیش از شروع هر ماه درخواست والدین برای وعده‌ی ناهار استعلام و رزرو خواهد شد. قابل ذکر است که رزرو به‌صورت روزانه یا هفتگی امکان‌پذیر نیست. دانش‌آموزانی که از وعده‌ی ناهار مدرسه استفاده نمی‌کنند شایسته است مطابق برنامه‌ی غذایی مدرسه غذای خود را همراه بیاورند تا توسط پرسنل خدماتی مدرسه برای زنگ ناهار گرم شود. لازم به ذکر است با توجه به اینکه هفته‌ی اول سال تحصیلی (2 تا 6 مهر) ساعت حضور دانش‌آموزان تا 12:20 است وعده‌ی ناهار در مدرسه صرف نخواهد شد.

سرویس رفت و برگشت مدرسه از خدمات دیگر دبستان رویا است. با توجه به تغییرات ساختاری آموزش و پرورش در سازماندهی سرویس مدارس، اطلاعات بیشتر برای مشخص شدن هزینه سرویس و چگونگی آن، تا اواسط هفته‌ی آینده خدمتتان اعلام می‌گردد. برای هفته‌ی اول مهرماه سرویس رفت و برگشت نخواهیم داشت.